ترفندهایی برای بهبود تجارت الکترونیک با موبایل

ترفندهایی برای بهبود تجارت الکترونیک با موبایل

تجارت الکترونیک این روزها آنچنان به صورت جدی مطرح می گردد که باعث شده کمپین های مختلف، انواع استراتژی های ضروری را برای بهینه سازی نوع تجارت خود راه اندازی کنند. در این مطلب قصد داریم چند ایده در خصوص بهبود تجارت الکترونیک با موبایل  ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید:
در صورتیکه مخاطبان از آنچه که جستجو می کنند آگاه باشند، این جستجو نتایج بسیار بهتری خواهد داشت ولی بازاریابی برای اپلیکیشن موبایل باید قبل از راه اندازی پلت فرم واقعی آغاز شود. رتبه رنکینگ شما درون اپلیکیشن ها متکی بر تعداد دانلودهای هر روزه و بازدیدهایی است که مشتریان بر اساس تجارب خود انجام میدهند.
تعداد دانلودهای روزانه موردنیاز برای رتبه بندی یک اپلیکیشن در دسته بندی های خاص، متفاوت است. به عنوان مثال رنکینگ اپلیکیشن های مرتبط با بازی های رایگان بیشتر وضعیت رقابتی دارد، درحالیکه رقابت در برنامه هایی از قبیل سلامت، مالی و … آسانتر می باشد. بدون درنظرگیری حوزه های مختلف، علاوه بر تعداد بالای دانلود نیاز به ثبات و استمرار در دانلودها نیز وجود دارد. آغاز کار با تعداد بالای دانلود بسیار خوب است ولی مهمتر از آن حفظ این ترافیک می باشد.
تبلیغات بر اساس جستجو مانند ” کلیک بیشتر” باعث آگاهی از کلمات کلیدی است که مخاطبان انها را جستجو می کنند و با دسترسی به این کلمات فرصت بهتری برای ارائه تبلیغات ارزشمنددر زمینه های مختلف بازاریابی آنلاین ایجاد می گردد. نمایش تبلیغات در دستگاه های موبایل چالش های خاص خود را دارد. باید تبلیغاتی را ایجاد کنید که جذابیت ظاهری داشته باشد.
دسترسی به مشتریان بر اساس آگاهی از مکان آنها یک تکنیک استراتژیک بازاریابی می باشد. میتوان از این مزیت استفاده های بیشمای کرده و از شیوه های بازاریابی مبتنی بر مکان برخوردار شد. این نوع بازاریابی فرصتی بسیار عالی برای بازاریابی تجارت الکترونیک از طریق موبایل است. پلتفرم هایی مانند موزاییک هدف گذاری مکان های مختلف مانند خانه، اداره، مغازه یا برخی محدوده های شهری را فراهم می کند. برای مثال میتوانید در یک نمایشگاه تجاری مرتبط به حوزه کسب وکار خود، تبلیغات را در تلفن همراه افراد حاضر در آن مکان ارائه دهید.

 

کانال تلگرام اسمارت مدیا

مطالب مرتبط---

ارسال پاسخ---

Back to top