بازاریابی شبکه های اجتماعی

ایجاد ترافیک و جذب مخاطبان بیشتر با بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه کاربران اینترنت زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. شبکه های اجتماعی  با توجه به قابلیت های مختلف و تفاوت در نوع اشتراک گذاری، فضای بسیار مناسبی برای معرفی و فروش محصولات و خدمات شما می باشند. به عنوان مثال، توییتر یک شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان اشتراک پیامهای کوتاه را می دهد و در مقابل فیس بوک یک شبکه اجتماعی کامل است که اجازه می دهد پیام ها، تصاویر، ویدیوها و انواع مختلف فعالیت های دیگر را به اشتراک و یا به روز رسانی نمایید.

در ایران شبکه های اجتماعی محبوب اینستاگرام و تلگرام می باشند، از این رو با توجه به فعالیت های کاربران در این شبکه های اجتماعی بستر مناسبی جهت اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری محصولات و خدمات ایجاد گردیده است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing) به هرگونه فعالیت در راستای ایجاد ترافیک و جذب مخاطب بیشتر در شبکه های اجتماعی گفته می شود.

عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی شبکه های اجتماعی عبارتند از:

  • استراتژی افزایش تعداد مخاطبین
  • شناسایی مخاطبین هدف
  • نرخ بازگشت از سرمایه (ROI)
  • تولید مجتوای خلاقانه و تعاملی
  • و بازخورد کاربران نسبت به محتوا

با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی و البته اهمیت اشتراک گذاری، از این رو شما باید شبکه اجتماعی مناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید. برای دستیابی به اهداف خود در بازاریابی شبکه های اجتماعی تجربه ای متفاوت با مشاوران اسمارت مدیا را تجربه نمایید.

مشاوره رایگان

Back to top