اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی راهکاری هوشمند برای افزایش فروش

اتوماسیون بازاریابی اسمارت مدیا :

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، امکان خودکارسازی کلیه فعالیت‌های بازاریابی، جریان کار، و استراتژی‌های کسب وکار را فراهم می سازد و شما می توانید بر اساس تجزیه و تحلیل های دقیق به اهداف گوناگون خود دست یافته و مشتری‌های بیش‌تری را با سرعت و آسان تر از روش های دیگر جذب نموده و یا با مشتریان فعلی خود ارتباط منسجم تری را برقرار نمایید.

همانطور که می دانیم در شرایط کنونی و بازار رقابتی شدید در هر کسب و کار حفظ و هدایت مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار نیازمند برنامه ریزی و اجرای استراتژی خاص با بودجه مشخص است. علاوه بر این، رویکردهای دستی و سنتی نمی توانند کانال های انبوه ارتباطاتی، پایگاه داده ها و نیز تقاضاهای بازاریابی رو به افزون را مدیریت نمایند از این رو شرکت اسمارت مدیا با شناخت و درک نیازهای شرکت ها به عنوان نماینده انحصاری شرکت SALES MANAGO  در ایران، ارائه دهنده برزگترین پلت فرم اتوماسیون بازاریابی B2C و B2B می باشد.

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی از طریق فرآیند های خودکار و محیط های چندگانه بازاریابی در پلن های مختلف امکان دسترسی به نیازهای شما در تمام سطوح بازاریابی را فراهم ساخته و در نتیجه شما را برای رسیدن به سود آوری بیشتر هدایت می نماید.

همچنین اتوماسیون بازاریابی توانایی ادغام و استفاده کامل از امکانات تبلیغات آنلاین، رسانه های اجتماعی، بازاریابی موبایل ها و ایمیل مارکتینگ  را فراهم ساخته است.

هدف اصلی اسمارت مدیا، ارائه محصولی است که شما را در رسیدن به اهداف بازاریابی و بهینه سازی هزینه های بازاریابی هدایت نماید. نکته قابل توجه نسبت به اتوماسیون بازاریابی اسمارت مدیا توانایی سفارش سازی آن بر اساس نیازهای کسب و کار شما است.

پیاده سازی و اجرای اتوماسیون بازاریابی ما کسب و کار شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. در ابتدا، شما زمان بیشتری را برای اجرای وظایف تحلیلی، استراتژیک و خلاقیت صرف می نمایید زیرا شما از اقدامات تکراری و زمان بر دور می شوید. به همین دلیل دسترسی به آمارها و آنالیز ها نشان دهنده مزایای استفاده از این اتوماسیون بازاریابی است.

 

مهمترین مزایای اتوماسیون بازاریابی اسمارت مدیا چیست؟

(شایان ذکر است تمامی درصد ها بر اساس تحلیل شرکت بین المللی Sales Manago  از مشتریان خود در سراسر جهان صورت گرفته است.)

  • %۷۵ شرکت هایی که از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، نتیجه ROI مطلوب را در مدت زمان ۱۲ ماه بدست می آورند، این در حالی است که %۴۴ شرکت ها در مدت زمان ۶ ماه به آن دست می یابند.
  • %۷۸ بازاریابان موفق مدعی هستند که اتوماسیون بازاریابی توانایی بیشتری برای بهبود بخشیدن به درآمد آن ها ایجاد می نماید.
  • %۷۷ شرکت های صنعتی با کارایی بالا، مزیت اصلی اتوماسیون بازاریابی را افزایش درآمد بیان کرده اند.
  • %۷۸درصد از کاربران، امکان تجزیه و تحلیل شاخص های خاص و تاثیر قابلیت اندازه گیری کمپین ها را به عنوان بزرگترین مزیت اتوماسیون بازاریابی بیان کرده اند.
  • ویژگی اول برای بیشتر خریداران نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، امکان ادغام CRM ، تجزیه و تحلیل و گزارش می باشد.
  • شرکت هایی که از مدیریت سیستم های خودکار استفاده می نمایند در آمد آن ها در مدت زمات ۶ الی ۹ ماه %۱۰ افزایش یافته است.

 

برخی از ویژگی های سیستم اتوماسیون بازاریابی:

  • امکان ایجاد اتوماسیون بازاریابی به آسانی و با شرایط مورد نظر شما
  • شناسایی بازدیدکنندگان وب سایت شما
  • هر بازدیدکننده از کدام صفحه وب سایت شما بازدید کرده است
  • بازدیدکنندگان از چه منبعی به وب سایت شما دسترسی داشته اند
  • کدام محصول یا خدمات شما بازدید بیشتری داشته است
  • کدام محصول یا خدمات برای هر بازدیدکننده جذاب بوده است
  • ایجاد یک پایگاه داده از مشتریان
  • دیتای مشتریان آنلاین شما
  • امکان ایجاد و دسترسی پروفایل برای هر مشتری
  • دسترسی به جدول زمانی مشتریان نسبت به تراکنش های آن ها
  • امکان نمره دهی به فعالیت مشتریان
  • ایجاد Task ها و یادآوری ها
  • تعداد کلیک ها و صفخات باز شده
  • اطلاع رسانی به شما برای انتخاب بهترین زمان برای ارسال ایمیل به هر مشتری
  • دسترسی آسان به مشتریان بر اساس مرتب سازی منطقه یا فعالیت های اخیر آن ها
  • امکان ایجاد ماژول های مختلف کمپین تبلیغاتی
  • اتوماتیک بودن مراحل کمپین در هر مرحله از فروش
  • ایجاد اتوماسیون بر اساس رفتارها و تراکنش های مشتریان
  • امکان ارسال ایمیل شخصی و انبوه به مشتریان از هر منبعی که از سایت شما بازدید کرده اند
  • ایمیل مارکتینگ
  • امکان ایجاد قالب ها و محتوای ایمیل مارکتینگ
  • امکان گزارش گیری روزانه
  • بهینه سازی کسب و کار شما بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق

پلن سازمانی

این پلن برای سازمان های بزرگتر
و سفارش سازی پیشنهاد می گردد

+ تمام موارد انتخاب پلن حرفه ای

ماشین پیگیری خرید

راه اندازی سفارشی اتوماسیون

محتوای پویای سفارشی

پیگیری دیجیتال مارکتینگ پیشرفته

چت گفتگوی فروش و توصیه ها

اتوماسیون و بخش بندی  RFM

اتوماسیون بازاریابی موبایل

پروفایل پیشرفته

بازاریابی پویا

بسته های فناوری اطلاعات و مشاوره

پلن حرفه ای

این پلن برای شرکت های
بازاریابی حرفه ای پیشنهاد می گردد

+ تمام موارد انتخاب پلن پایه

گردش کار اتوماسیون بازاریابی

گردش کار خودکار

هدایت تجارت الکترونیک

آگهی وب سایت شخصی

آزمون پویا B /A

ایمیل های پویا با توصیه ها

محتوای وب پویا

اتوماسیون بازاریابی ناشناس

ادغام رسانه های اجتماعی و تبلیغات

 Pop-up هوشمند

پلن پایه

این پلن برای هر نوع
کسب و کار پیشنهاد می گردد

بازاریابی ایمیلی

پنجره های  pop – up

چت زنده

ارسال اطلاعیه های وب

وارد کردن اطلاعات

شناسایی بازدید کنندگان وب سایت

فرم تماس و صفحات فرود

تجزیه و تحلیل پایگاه داده عمومی

تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیل

تجزیه و تحلیل فنون فروش

مدیریت ارتباط با مشتری و CRM

هزینه ماهیانه برای تعداد مخاطبین در پایگاه داده ها

پایه حرفه ای سازمانی
تعداد ۱۰۰۰ مخاطب ۳۱۸٫۹۹۰ تومان تعداد ۱۰۰۰ مخاطب ۱٫۲۹۵٫۴۹۰ تومان با ما تماس بگیرید
تعداد ۱۰۰۰۰ مخاطب ۱٫۲۹۵٫۴۹۰ تومان تعداد ۱۰۰۰۰ مخاطب ۳٫۲۴۸٫۴۹۰ تومان
تعداد ۳۰۰۰۰ مخاطب ۱٫۹۴۶٫۴۹۰ تومان تعداد ۳۰۰۰۰ مخاطب ۳٫۹۰۶٫۰۰۰ تومان
بیشتر از ۳۰۰۰۰ مخاطب؟ بیشتر از ۳۰۰۰۰ مخاطب؟

مشاوره رایگان

Back to top