تاریخ برگزاری : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

ساعت ۱۶ الی ۲۰

به همراه جلسه پرسش و پاسخ برای ارائه مشاوره به سوالات احتمالی

هزینه ثبت نام: ۳۵۰ هزار تومان

کارگاه بازاریابی عملکرد برای بازاریابان دیجیتال

بازاریابی عملکرد یا بازاریابی مبتنی بر بازگشت سرمایه (ROI) یک نیاز ضروری برای بازاریابان در حوزه دیجیتال است که بهترین روش ها را برای بهینه سازی بازاریابی خود انجام می دهند. این نوع بازاریابی، معمولا توسط شرکت هایی که خواهان بازگشت بیشترین بازده احتمالی سرمایه گذاری در هزینه های بازاریابی دیجیتالی خود می باشند مورد توجه قرار می گیرد. بازاریابان دیجیتال، کانال ها و فعالیت های مختلف بازاریابی را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهند تا بهترین کانال ها و ابزارها را برای بهترین بازده نرخ بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی خود انتخاب نمایند.

top_bar

آنچه به طور عملیاتی با آن آشنا خواهید شد

ارزیابی عملکرد کمپین های تبلیغاتی

دستیابی به اهداف فروش با کمترین هزینه تبلیغاتی

افزایش ترافیک کارآمد وب سایت

بودجه بندی هدفمند

top_bar

درباره اسمارت مدیا

شرکت اسمارت مدیا (SmartMedia) در زمینه تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتال فعالیت دارد، اسمارت مدیا تامین کننده تکنولوژی های جدید و کارآمد برای تبلیغات هوشمند دیجیتالی و تجارت الکترونیک برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایرانی، وب سایتهای بزرگ ایرانی و کسب و کارهای آنلاین می باشد. ما به شرکتهایی که درزمینه تبلیغات آنلاین و دیجیتالی فعالیت دارند خدمات تامین تکنولوژیهای نوین، پشتیبانی وآموزش را ارائه میدهیم وبه شرکتهای فعال در زمینه تجارت الکترونیک نسبت به شناخت بازار و تبلیغات موثر مشاوره میدهیم.ما تبلیغات موثر و کارآمد را که منجر به فروش بیشتر و سودآوری شرکت ها گردد را رسالت خود می دانیم. اسمارت مدیا به منظور تامین و ترویج راه کارهای موثر تبلیغات دیجیتال با برترین شرکت های بین المللی همکاری دارد و همواره در تلاش هست که سرویس های جهانی را با هزینه های مناسب برای فعالان حوزه های مختلف تجارت الکترونیک فراهم نماید.

top_bar2

درباره مدرس کارگاه

VLADAS-SAPRANAVIČIUS

Vladas Sapranavičius

حرفه خود را در سال ۲۰۰۰ میلادی با مدیریت خبرنامه ها و پورتال های رسانه ای در زمینه دیجیتال با بزرگترین شرکت مخابراتی کشورهای حوزه بالتیک تلیا (Telia) آغاز کرده است.

از سال ۲۰۰۶ میلادی او به عنوان مدیرمنطقه ای شرکت Tradedoubler (شرکت بین المللی بازاریابی دیجیتال که دفتر مرکزی آن در سوئد است) در روسیه فعالیت نموده است.

در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ میلادی ، به عنوان مدیرعامل Diena Media Web، مجموعه پورتال های خبری منطقه ای در لیتوانی را اجرا نمود و فقط پس از ۱۸ ماه از راه اندازی، او به همراه تیمش موفق به آوردن پورتال Diena.lt به عنوان ۱۰ وب سایت محبوب در لیتوانی گردید.

از سال ۲۰۰۹، ولاداس به عنوان مشاور کسب و کار در زمینه بازاریابی دیجیتال شروع به فعالیت نموده است. او سمینارهای تخصصی و عمومی را در زمینه های گوناگون بازاریابی دیجیتال برگزار می کند، از سال ۲۰۱۳ میلادی بزرگترین کنفرانس های تجارت الکترونیک در کشورهای بالتیک “E-komercija” را سازماندهی می کند.

از سال ۲۰۱۵، ولاداس، به عنوان مدرس بازاریابی دیجیتال در دانشگاه ویلنیوس (Vilnius university) فعالیت می نماید.

در واقع "سرمایه گذاری" فقط صرف هزینه نیست !

آنچه در این کارگاه آموزش داده می شود؟

در این کارگاه ما به بررسی تخصصی بازاریابی عملکرد خواهیم پرداخت.

چگونگی بهینه سازی روش های بازاریابی دیجیتال را یاد خواهید گرفت.

چگونگی ایجاد یک برنامه بازاریابی دیجیتال را یاد خواهید گرفت.

شما نحوه تعریف یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را یاد خواهید گرفت.

سرفصل های دوره آموزشی

ROI

Return on Investment

نرخ بازگشت سرمایه

CPL

Cost per Lead

هزینه هر لید

CPA

Cost per Acquisition

هزینه هر کسب و کار

KPI

Key Performance Indicator

شاخص بازاریابی عملکرد

این کارگاه منحصر به فرد را از دست ندهید

اگر شما مدیر و یا مشاور ارشد بازاریابی در یک شرکت تجارت الکترونیک هستید

اگر شما ارائه دهنده خدمات نرم افزار و یا کسب و کارهای آنلاین هستید

اگر علاقه مند به این دانش و فناوری نوین هستید

عضویت در خبرنامه

فکس

۰۲۱-۸۸۵۵۱۸۲۳

ایمیل

info [ @ ] smartmedia.ir

support [ @ ] smartmedia.ir

شماره تماس

۰۲۱-۸۸۷۲۴۲۲۸