چگونه از شبکه های اجتماعی در کسب و کار استفاده می کنید؟

چگونه از شبکه های اجتماعی در کسب و کار استفاده می کنید؟

یکی از عوامل تاثیر گذار بر کسب و کار، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. بازاریابی شبکه های اجتماعی، به دست آوردن بازدید و طرفداران بیشتر در صفحه اینستاگرام و فیس بوک نیست بلکه به معنای ایجاد ارتباط بین بازار هدف، افزایش اعتماد و برندسازی کسب و کار شماست.
بنابراین قدم اول به اشتراک گذاری پست هایی متفاوت برای جذب و وفادارسازی مخاطبان است.در ادامه تعدادی از ایده هایی که در افزایش این مورد تاثیرگذار هستند را آورده ایم:
۱-از جذاب ترین پست ها می توان به عکس هایی در رابطه با فعالیت های روزانه کسب و کارتان، عکس های کارکنان و رویدادهایی که میزبانی کرده اید یا در آن ها حضور داشته اید اشاره کرد.
۲-در پست های خود از مخاطبان سوال بپرسید، چالش ایجاد کنید و خودتان نیز در این چالش ها شرکت کنید.همچنین در بازه های زمانی مشخص درمورد پست های ارسال شده به نظر سنجی بپردازید.
۳-به اشتراک گذاری محتوا (مانند ویدئو،عکس و داستان های خبری) از منابع معتبر باعث ایجاد تنوع و افزایش جذابیت در پست های شما خواهد شد.
برای فهم عینی مطلب بالا میتوانید پست های کمپانی های مشهور و بزرگ در شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید.نکته این است که آن ها برای جذب و پیگیر کردن مخاطبان خود صرفا درمورد محصولات و خدمات در پست هایشان صحبت نمی کنند بلکه همواره در کنار معرفی خدمات و محصولات به دنبال نوآوری، افزایش آگاهی و تنوع هستند.

کانال تلگرام اسمارت مدیا

مطالب مرتبط---

ارسال پاسخ---

Back to top