ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ راهکاری کم هزینه برای توسعه کسب و کار

ایمیل مارکتینگ به نوعی از بازاریابی مستقیم گفته می شود که در آن از ایمیل تبلیغاتی به عنوان ابزاری جهت ارسال پیام هایی از قبیل فروش و یا اطلاع رسانی به مخاطبان هدفمند با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ صورت می گیرد. ارسال ایمیل تبلیغاتی یک راه ارزان برای تبلیغ محصولات و یا خدمات در مقایسه با بسیاری از انواع بازاریابی است. همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین تبلیغاتی بسیار آسان است و می توان گفت این نوع بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است.

نکته قابل توجه در  بازاریابی ایمیلی ارسال ایمیل در بازه زمانی مناسب، همچنین استفاده از قالب، محتوا و طراحی های متناسب با کسب و کار شما برای تاثیر گذاری بیشتر بروی مخاطبان می باشد از این رو شما می توانید از نرم افزار ایمیل مارکتینگ در راستای اهداف خود استفاده نمایید.

 

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی

مزیت های استفاده از ایمیل مارکتینگ:

  • هزینه پایین نسبت به سایر روش های دیجیتال مارکتینگ
  • هدفمند بودن ایمیل تبلیغاتی
  • سهولت در بازاریابی ایمیل تبلیغاتی
  • گزارش گیری دقیق نسبت به ایمیل های ارسالی و تعداد کلیک ها در نرم افزار ایمیل مارکتینگ

چگونگی ارسال ایمیل تبلیغاتی و یا اینکه از چه نرم افزار ایمیل مارکتینگ  برای ارسال ایمیل استفاده نمایید همواره سئوالات زیادی را در ذهن شما ایجاد می نماید، بر فرض مثال آیا در ایمیل ارسالی خود قصد اطلاع رسانی محصول یا خدمات خاصی را به مخاطبان خود دارید؟ یا برای آن ها پیشنهاد ویژه ای را در نظر گرفته اید؟

 

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی

 

برای دستیابی به اهداف متفاوتی که در ایمیل مارکتینگ دنبال می کنید شما نیازمند به استفاده مناسب از روش های صحیح تبلیغاتی و نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی می باشید، از این رو کارشناسان اسمارت مدیا با ارائه مشاوره، بهترین روش ها به شما معرفی می نمایند.

بازگشت سرمایه در بازاریابی ایمیلی

  • عالی
  • متوسط
  • خوب

ایمیل مارکتینگ

در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست. تحقیقات نشان داده که بازاریابی ایمیلی از روش های تبلیغات اینترنتی کارآمد می باشد و از نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خوبی برخوردار هست

نکات طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

بازاریابی ایمیلی هم مانند سایر روش های بازاریابی دارای قوانین و نکاتی می باشد که بدون در نظر گرفتن این نکات امکانات موفقیت شما در این حوزه به طور چشمگیری کاهش می یابد:

  1. بانک ایمیل و کاربران هدفمند، مشتاق و بروز
  2. نرم افزار بازاریابی ایمیلی مناسب و پیشرفته
  3. عنوان و محتوای جذاب و  فید
  4. طراحی بصری زیبا
  5. برنامه ارسال منظم و هدفمند
  6. ارسال در زمان مناسب
  7. امکان لغو اشتراک و دریافت ایمیل
  8. تحلیل داده های ارسال های قبلی و بهبود برای ارسال های بعدی

مشاوره رایگان

Back to top