راه کارهای افزایش سود آوری در تجارت الکترونیک

راه کارهای افزایش سود آوری در تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

سود آوری در تجارت الکترونیک ، به معنای خرید بیشتر مشتریان از فروشگاه شما و افزایش اعتبار برند شماست.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که با راه حل هایی بسیار ساده  می توان سودآوری بیشتری در وب سایت تجاری شما ایجاد نمود؟

هدف قرار دادن بخشی از مخاطبان آنلاین

در تجارت الکترونیک باید برای خود «قلمرو» ایجاد کنیم، یعنی برای دستیابی به مخاطبانی که علاقه یا ویژگی مشترکی دارند، وب‌سایتی تعریف و طراحی کنیم.

محصولات یا خدمات شما هر چه باشد، باید ابتدا بازار هدف خود را تعریف کنید، یعنی جایی که می‌توانید به صورت آنلاین و با محصولات و خدمات اختصاصی خود در آن نفوذ کنید.

شخصی کردن

بازدیدکنندگان وب‌سایت شما خواهان تجربه‌های منحصربه‌فردی هستند که به نیازها و علایق آنها پاسخ دهد.

فناوری در دسترس همه قرار دارد و همه می‌توانند اطلاعاتی را در ارتباط با علایق و ترجیحات تک‌تک خریداران به دست بیاورند و مجموعه‌ای از محصولات را ایجاد کنند و هر یک از خریداران را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و متناسب با  علایق او به خرید تشویق کنند.

معطوف کردن مرور در اینترنت به بخش‌های هدف

طراحی وب‌ سایت متناسب با برند، هنوز هم از مولفه‌های اصلی برای جذب مخاطب و ترغیب آنها به بازگشت دوباره به وب‌سایت است.

شما می‌توانید برای کاربران پلت‌فرم‌های آنلاین را به تجربه‌ای جذاب و دلنشین تبدیل کنید.

برای نمونه اگر قصد دارید به دانشجویان کوله‌پشتی بفروشید، از رنگ‌های زنده شاد استفاده کنید تا حسی از جوانی و سرزندگی در آنها ایجاد کنید.

سرمایه‌گذاری روی تلفن همراه

سود آوری در تجارت الکترونیک در بستر تلفن همراه، نرخ رشد سالانه‌ای بیش از ۱۳۰درصد دارد.

اگر پلت‌فرمی قوی برای تجارت در بستر تلفن همراه نداشته نباشید، در طول چند سال آینده شاهد کاهش چشمگیر درآمد خود خواهید بود.

برای اینکه همچنان بتوانید با سایر برندها رقابت کنید، باید خدماتی (مانند پیگیری وضعیت تحویل سفارش، اطلاع در لحظه، تماس با یک کلیک، نقشه‌ها و نمایش اطلاعات محصول) را ارائه دهید که از طریق تلفن همراه قابل دسترسی باشند.

کانال تلگرام اسمارت مدیا

مطالب مرتبط---

ارسال پاسخ---

Back to top