تاریخ برگزاری : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
ساعت ۱۶ الی ۲۰
به همراه جلسه پرسش و پاسخ برای ارائه مشاوره به سوالات احتمالی
هزینه ثبت نام: ۲۸۰ هزار تومان
کارگاه استراتژی های تبلیغات اینترنتی
با ارائه راهکارهای عملی
با توجه به رویکردها و استراتژی های مختلف در زمینه تبلیغات اینترنتی، ما در این کارگاه شما را با بهترین راهکارهای عملی برای رسیدن به بهترین نتیجه، در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه آشنا می سازیم .
همانطور که می دانیم، اصلی ترین و ضروری ترین نیاز برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی آشنایی با ابزارها و روش های تبلیغاتی است.
بازاریابان دیجیتال، همواره کانال ها و فعالیت های مختلف بازاریابی را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهند تا بهترین کانال ها و ابزارها را برای بهینه سازی نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI)خود انتخاب نمایند.
شما برای دستیابی به اهداف خود در یک بازه زمانی مشخص باهر مدل کسب و کار، به تعریف استراتژی مناسب و آشنایی با شاخص کلیدی عملکرد (KPI) در تمامی سطوح فعالیت خود نیازمند می باشید.همچنین مدل قیمت گذاری تبلیغات آنلاین (CPA) و استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی برای بازدید بیشتر از وب سایت و برند شما با استفاده از برنامه هایمختلف CPS ، CPL، CPC و CPM انجام می گیرد تا مطمئن شوید اهداف شما تا چه میزان قابل دسترس، واقع گرایانه و قابل اندازه گیری می باشند.
کارگاه استراتژی های تبلیغات اینترنتی ، فرصتی مناسب برای آشنایی و پیاده سازی راهکارهای تبلیغاتی آنلاین می باشد.

آنچه به طور عملیاتی با آن آشنا خواهید شد
ارزیابی عملکرد کمپین های تبلیغاتی
دستیابی به اهداف فروش با کمترین هزینه تبلیغاتی
افزایش ترافیک کارآمد وب سایت
بودجه بندی هدفمند

درباره اسمارت مدیا
شرکت اسمارت مدیا (SmartMedia) در زمینه تجارت الکترونیک و تبلیغات دیجیتال فعالیت دارد، اسمارت مدیا تامین کننده تکنولوژی های جدید و کارآمد برای تبلیغات هوشمند دیجیتالی و تجارت الکترونیک برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایرانی، وب سایتهای بزرگ ایرانی و کسب و کارهای آنلاین می باشد. ما به شرکتهایی که درزمینه تبلیغات آنلاین و دیجیتالی فعالیت دارند خدمات تامین تکنولوژیهای نوین، پشتیبانی وآموزش را ارائه میدهیم وبه شرکتهای فعال در زمینه تجارت الکترونیک نسبت به شناخت بازار و تبلیغات موثر مشاوره میدهیم.ما تبلیغات موثر و کارآمد را که منجر به فروش بیشتر و سودآوری شرکت ها گردد را رسالت خود می دانیم. اسمارت مدیا به منظور تامین و ترویج راه کارهای موثر تبلیغات دیجیتال با برترین شرکت های بین المللی همکاری دارد و همواره در تلاش هست که سرویس های جهانی را با هزینه های مناسب برای فعالان حوزه های مختلف تجارت الکترونیک فراهم نماید.

درباره مدرس کارگاه

Vladas Sapranavičius
حرفه خود را در سال ۲۰۰۰ میلادی با مدیریت خبرنامه ها و پورتال های رسانه ای در زمینه دیجیتال با بزرگترین شرکت مخابراتی کشورهای حوزه بالتیک تلیا (Telia) آغاز کرده است.
از سال ۲۰۰۶ میلادی او به عنوان مدیرمنطقه ای شرکت Tradedoubler (شرکت بین المللی بازاریابی دیجیتال که دفتر مرکزی آن در سوئد است) در روسیه فعالیت نموده است.
در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ میلادی ، به عنوان مدیرعامل Diena Media Web، مجموعه پورتال های خبری منطقه ای در لیتوانی را اجرا نمود و فقط پس از ۱۸ ماه از راه اندازی، او به همراه تیمش موفق به آوردن پورتال Diena.lt به عنوان ۱۰ وب سایت محبوب در لیتوانی گردید.
از سال ۲۰۰۹، ولاداس به عنوان مشاور کسب و کار در زمینه بازاریابی دیجیتال شروع به فعالیت نموده است. او سمینارهای تخصصی و عمومی را در زمینه های گوناگون بازاریابی دیجیتال برگزار می کند، از سال ۲۰۱۳ میلادی بزرگترین کنفرانس های تجارت الکترونیک در کشورهای بالتیک “E-komercija” را سازماندهی می کند.
از سال ۲۰۱۵، ولاداس، به عنوان مدرس بازاریابی دیجیتال در دانشگاه ویلنیوس (Vilnius university) فعالیت می نماید.