ترفندهایی برای بهبود تجارت الکترونیک با موبایل
تجارت الکترونیک این روزها آنچنان به صورت جدی مطرح می گردد که باعث شده کمپین های مختلف، انواع استراتژی های ضروری را ...
راه کارهای افزایش سود آوری در تجارت الکترونیک
سود آوری در تجارت الکترونیک ، به معنای خرید بیشتر مشتریان از فروشگاه شما و افزایش اعتبار برند شماست. آیا تاکنون به ...
چطور می توانیم اعتماد مشتریان را به دست بیاوریم؟
مهم ترین دلیلی که باعث می شود مشتریان از وب سایت الکترونیک ما خرید نکنند، عدم اعتماد است. برای اینکه برندهای مختلف ...
Keyword Matching
با استفاده از Keyword Matching شما مي توانيد كاربران هدفمندتری را جذب كنيد و از اين طريق ( ROI ) سود خود را افزايش دهيد. به ...
دیجیتال برندینگ
نکاتی که هر کسب و کار برای شروع یا ادامه فعالیت در فضای مجازی و دیجیتال برندینگ باید به آن توجه کند ...
کمپین تبلیغات دیجیتال
دنیای دیجیتالی امروزه درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده است و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی ...
ایندکس سایت در گوگل
پس از تلاش بسیار و زحمات فراوان بالاخره سایت شما طراحی شده است و اصطلاحاً بالا – Up – شده است، تازه، ...
چرا نباید از مزرعه لینک استفاده کرد؟
مزرعه لینک گروهی از وب سایت ها هستند که به یکدیگر و به صورت گروهی لینک می دهند. بیشتر مزرعه های لینک از ...
جیمیل خود را تکمیل کنید
جیمیل (Gmail) نام سرویس پیام الکترونیکی گوگل است که مدت نسبتا زیادی از زمان عرضه آن میگذرد. جیمیل بزرگترین سرویس ایمیل جهان است ...
محبوب ترین شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک و بزرگی که به دنبال ترویج برندهای خود از طریق اینترنت هستند، منبع بزرگی ...
کاربران Ad-Blocker توسط گوگل به پرداخت هزینه محکوم می شوند
Ad-Blocker ها افزونههایی هستند که تبلیغات موجود در وبسایتها را غیر فعال میکنند. استفاده از این افزونهها برای وبسایتهایی که تبلیغاتشان آزار ...